About Me

My photo
Prejudice is a burden that confuses the past, threatens the future and renders the present inaccessible.

Followers

Wednesday, December 31, 2008

New Year 2009 !

Jumaat
2 Jan 2009 = 5 Muharam

Pejam celik, pejam celik... dah masuk tahun 2009. Bermakna ..tahun ni aku dah 28tahun. Hiks..hiks..hiks.. Cam tak ready jer aku nak menempuh dunia tua nih.
2008 aku tinggalkan dengan 1001 kenangan yang mengusik jiwa.Ada yang suka, ada yang duka. Insya'lah. akan aku jadikan sebagai pedoman dan pengajaran di masa­­2 hadapan aku.Yang pastinya, Cinta aku masih setia bersama aku memberikan semangat. Dan kini, aku mulai percaya kewujudan cinta itu. Bukan mudah untuk aku mengharungi segala tohmah dan ujian2 dari Allah ini, tetapi alhamdulillah..kekuatan yang diberikanNYA membuatkan aku berjaya mengharunginya dengan penuh kesyukuran.

No comments:

Post a Comment